با سلام

مدتها بود بحث راه اندازی وب سایت شخصی خودم رو داشتم ولی بعلت کمبود شدید وقت این امر برام مقدور نبود . تا مدتی قبل که بحث همکاری با شرکت SMART SOLUTION تایوان پیش اومد و بعد از عضویت در تیم فنی این شرکت مجبور به ارائه رزومه و پروپوزال الکترونیکی شدم ! (داشتن رزومه آنلاین و یک تجربه جدید)
برحسب این امر راه اندازی وب سایت جدی تر شد و امروز که خوشحالم از اینکه دوباره فرصتی شد تا بتونم باز هم در حد توان خودم در خدمت دوستان عزیز باشم .
بعد از راه اندازی موفقیت آمیز انجمن تخصصی شبکه 4ADMINS دوستان زیادی منو شرمنده خودشون کردن که این خود نویدی برای فعالیت بهتر و بیشتر بود !
امروز نیز خیلی خوشحالم که دوباره فرصتی شده تا بتونم سایت شخصی خودم رو با ارائه مقالات جدید و مطالب آموزشی ارائه کنم .

جا داره یک نکته رو متذکر بشم :
هدف من بالا بردن سطح آموزش تخصصی شبکه در کشور است. و این رو باید در نظر داشت که یکی از اساسی ترین اقدامات انجام شده در هر کشوری جهت پیشرفت ، بهبود و بالابردن سطح کیفیت آموزش در تمام سطوح می باشد و حال با توجه به گستردگی و نفوذ IT در زندگی روزمره ، فناوری اطلاعات و مباحث مرتبط با ان پررنگ تر جلوه می نماید .

بدون شک جهان امروز جهان تحولات و پيشرفتهاي علمي در زمينه فن آوري اطلاعات مي باشد و این امر با ارائه و پشتیبانی از شیوه های نوین آموزشی نیز همراه خواهد بود .
شيوه هاي قديمي آموزش به دليل وابستگي به عواملي همچون حضور فيزيکي در کلاس , هزينه بالای آموزش , حضور بموقع در کلاس و عواملي از اين قبيل بطور يقين فرصتهاي آموزشي را کاهش مي دهد . اما در عصر فن آوري اطلاعات با توجه به در اختيار داشتن شبکه جهاني اینترنت ميتوان استفاده مطلوبتري را از زمان و مکان برد و به راحتي ميتوان از تجارب ديگران آگاه شد و به رشد و توسعه دست يافت !

البته این رو هم بگم که هدف بنده ارائه یک سایت صرفا آموزشی نیست و بیشتر دست نوشته های شخصی خودم خواهد بود که در اثر تجارب و کارهای روزمره بر حسب نیاز ارائه خواهد شد .
اما می تونم این نوید رو هم داشته باشم که برای انجمن تخصصی 4ADMINS اهداف بلندپروازانه ا ی را داریم که نیاز به همیاری و همکاری شما دوستان عزیز دارد .
و دوستان توجه داشته باشند که مقالات و مطالب آموزشی این پایگاه رو در انجمن 4ADMINS.ORG مشاهده بفرمایند و فعالیت خود را معطوف به تالارگفتگوی 4ADMINS بنمایند.

بدبهي است هيچ کاري بدون ايراد و اشکال نيست بنابراين از کلیه بازدیدکنندگان محترم از این پایگاه خواهشمندم با راهنمائي ها ,پيشنهادات و انتقادات سازنده , من را در ادامه راه همراهي نمایید.

با تشکر : امید کوشکی

Comments are closed.

حامیان