با ارائه RecoverPoint 4.0 خالی از لطف نیست که بصورت مختصر با تغییرات انجام شده در این نسخه آشنایی پیدا کنید.

تغییرات انجام شده در این نسخه به شرح ذیل می باشد:

Fan in and FAN out capabilities : تکثیر و رونوشت داده ها از یک به چند آرایه ذخیره سازی  یا از چند آرایه ذخیره سازی به یک ارایه

Virtual RPA: نسخه نرم افزاری از RPA فیزیکی سنتی می باشد و نیاز به یک VNX با پورت iSCSI دارد.

Any point-in-time recovery with VMware SRM: به اسنپ شات اجازه ادغام با SRM را در حین بازیابی و تست failover ارائه می کند.

No support for fabric splitters and host splitters: از فابریک هایی مشابه سیسکو یا بروکاد پشتیبانی نمی کند. در واقع می توانید برای replicate کردن از نرم افزارهای third-party استفاده کنید. میتوان به این نکته اشاره کرد که splitting فقط روی یک آرایه EMC رخ می دهد ،

Unisphere for Recoverpoint : امکان تغییر نام recoverpoint GUI و همچنین توسعه دوباره آن بر مبنای Adobe Flash و همه اینها بخشی از تلاشهایی است که برای فراهم آوردن یک user experience عمومی و مشترک بین VPLEX , VNX/CX و recoverpoint line می باشد.

eLicensing: LAC ها را برای تولید و ایجاد فایل لایسنس از روی وب سایت EMC مورد استفاده قرار می دهد. سپس این فایل لایسنس از طریق Unisphere به سیستم recoverpoint اعمال می شود. این باعث می شود که پروسه فعال سازی و لایسنسینگ بهبود یافته و زمان توسعه کاهش یابد.

Comments are closed.

حامیان