دومین روز کنفرانس با حضور Pat Gelsinger مدیرعامل vmware در general session آغاز شد. وی از Digital Transformation و آمدن Cross-Cloud سخن گفت و خبر همراه شدن وی ام ویر با کمپانی های برتر در حوزه کلاود را داد. امکان استفاده شرکتها از هایبرید کلاود و استقرار آن روی بسیاری از سرویس دهنده های معروف مثل AWS ، Azure ، Google و IBM و امکاناتی از قبیل اتصال ماشین های مجازی، بردن نرم افزارها و مدیریت بارکاری بر روی سرویس های کلاودی این شرکتها از نوآوری های جدید ارائه شده است.

در این سخنرانی، IBM بعنوان پارتنر اصلی برای حوزه hybrid-cloud معرفی شد و در ادامه موارد زیر نیز به صورت گذرا مورد بحث و معرفی قرار گرفتند:

معماری جدید Vmware cross cloud : این امکان را جهت توسعه استراتژی های هایبرید به شرکتها می دهد. در واقع می توان با این برتری به توانمندی اجرا، مدیریت، اتصال و امن سازی نرم افزارهای شرکت ها بر روی فضای ابر و در یک محیط عملیاتی مشترک رسید.

پایه ریزی جدید Vmware cloud foundation: یک پلتفرم SDDC واحد و یکپارچه است که مشتریان مختلف را برای مدیریت و به اجرا درآوردن محیط های SDDC شان یاری می کند. در حقیقت با کمک آن می توان بسادگی به امکان نصب، به روزرسانی و  چرخه مدیریت زیرساختهای ابر خصوصی رسید و این چیزی است که از آن تحت عنوان as a service یاد می کنیم.در حقیقت بهتر است به سرویس Cross-cloud بعنوان یک SaaS جدید نگاه کنیم که امکان visibility کاملی را فراهم نموده و می توان از مزایای متعدد آن برای خودکار سازی، توسعه ، مدیریت و مهاجرت نرم افزارها و داده ها در محیط های ابری مبتنی بر vSphere یا غیر vSphere استفاده نمود. 

vCloud Availability برای vCloud director: یکی از راه حل های جدید در خانواده بازیابی بحرانی تلقی می شود که اهداف خاصی را برای شرکتهای پارتنری vCloud air فراهم می کند.

همه هدف رسیدن به یک آزادی و انعطاف پذیری کامل برای مشتریانی است که قصد دارند به بهترین شیوه محیط های ابر خصوصی و عمومی خود را ادغام و یکپارچه نایند. تمام موارد با معماری واحد Cross-cloud و در یک محیط عملیاتی مشترک همراه با کنترل و امکانات مدیریتی فراهم می شود.

برای کسانی که دوست دارند عمیق تر به معماری Cross-cloud بپردازند، مطالعه این لینک  خالی از لطف نیست

slide50-1

 

 

فرستادن دیدگاه


حامیان