هنگامی که بحث خرید یک تکنولوژی پیش می آید، خریدارها همیشه به محتوای تولید شده کاربری آن محصول یا به نظراتی که پیرامون آن محصول در بین منابع معتبر شکل گرفته شده است، نگاه می‌کنند. امروزه، کسب و کارها و مشتریان بیشتر در جستجو تهیه نرم افزارهای پایش و کنترلی هستند که در نهایت بتواند به آن‌ها یک تصویر بزرگ به همراه اطلاعات مهم مورد نیاز در تصمیم گیری ارائه دهد. این یک واقعیت شناخته شده است که اکثر خرید ها تحت تاثیر مکالمه های قبلی مشتریان و تصمیمات قبلی خودشان، قرار گرفته‎اند. در هنگام خرید یک نرم افزار پشتیبان گیری برای مراکز داده مدیر فناوری اطلاعات نیز بر همین اساس تصمیم گیری می‌کند.

با افزایش تقاضا برای تولید محتوا مفید در کانال های شبکه های اجتماعی، تنها تعداد کمی از کاربران، نرم افزارهای موجود را بر اساس صحت اعتبار و تولید بررسی می‌‌کنند. نرم افزار Vembu BDR Suite با ارائه یک راه حل جامع و مقرون به صرفه به یکی از محصولات پیشرفته بازار تبدیل شده است که عملیات پشتیبان گیری و بازیابی فاجعه را به خوبی انجام می‌دهد و توانسته است به رتبه چهارم رده بندی بهترین محصولات بازار جهانی صعود کند. 

دلایل اصلی که محصول Vembu  به یک فروشنده مبتنی بر مشتری تبدیل شده است

در حالی که اکثر نرم افزارهای پشتیبان گیری و بازیابی فاجعه بر شیوه‌های مدرن حفاظت از داده ها تمرکز دارند، اما تعداد زیادی از آنها نمی توانند، از دست دادن اطلاعات را تا حد نزدیک به صفر با قیمت مقرون به صرفه ارائه دهند. Vembu، با درک تمام پیچیدگی های فنی و با تجربه ده ساله، می‌تواند این نیاز را پیاده سازی کند. در ادامه به معرفی مشخصات ویژگی‌های فنی VEMBU BDR  خواهیم پرداخت: 

VEMBU برای تنظیمات فیزیکی و مجازی

اکثر نرم افزارهای پشتیبان گیری در حال حاضر به سمت گسترش پشتیبانی خود تنها در محیط مجازی مانند VMware و Hyper-V هستند. گرچه بسیاری از مدیران سیستمی ترجیح می دهند در مرکز داده مجازی کار کنند، اما همچنان نگرانی های کافی در مورد امنیت داده ها و هزینه های اجرای آن وجود دارد که شرکت های کوچک و متوسط با بودجه محدودی که دارند برای مدیریت و اجرا این زیرساخت مجازی به‌جای زیرسخت فیزیکی با مشکلاتی روبه‌رو هستند. بنابراین آنها در نهایت مدیریت راه حل فیزیکی IT را خاتمه می‌دهند. مجموعهVembu BDR Suite  یک نرم افزار پشتیبان برای هر دو محیط مجازی و فیزیکی طراحی کرده است. بنابراین برای هر مرکز داده ای سودمند است.

یک نرم افزار پشتیبان با قابلیت های مورد نیاز

هر نسخه جدید Vembu BDR با در نظر گرفتن نیازهای محیط های مختلف و پشتیبانی از آخرین ارتقاء سخت افزاری، طراحی می‌شود. آخرین نسخه ارائه شده (v3.9.0) در حال حاضر با امکان پشتیبانی از دستگاه‌هایTape  ارائه شده است که توسط بسیاری از راه حل های ذخیره سازی مورد توجه قرار گرفته است که در حال حاضر به صورت رایگان از طریق سرور Vembu BDR با تکنولوژی پیشرفته در دسترس است که امکان ساخت بایگانی داده‌ها را بصورت دراز مدت راحت‌تر می کند. بنابراین این رویکرد به کسب و کارها برای کاهش و به حداقل رساندن هزینه ها مفید است.

قیمت همیشه انعطاف پذیر

یکی از مهمترین معیارهای بررسی نرم افزارهای پشتیبان گیری، قیمت آن‌ها است. محصول Vembu ، یکی از مقرون به صرفه ترین راهکارها را با مدل اشتراکی و دائمی (که در حال حاضر در دسترس است) ارائه می دهد که نیازهای کسب و کار بسیاری از سازمان ها را در بر می گیرد. Vembu  مناسب برای  شرکت های کوچک و متوسط به شمار می رود و معمولا یک پیشنهاد 50٪ را با حداکثر 6 سوکت پردازشگر ارائه می کند.

تجربه کاربری بصری و کامل

مجموعهVembu  با یک رابط کاربری بسیار ساده و بصری به مدیرانIT ، احساس راحتی را می‌دهد که در آن بدون هیچ گونه دانش یا آموزش قبلی با محیط کار می‌کنند. کاربران در هنگام کار با کنسول به هیچ مشکلی بر نمی‌خورند و این اطمینان را فراهم می‌آورد که بارکاری عملکرد‌های حیاتی سازمان به کمک ایجاد یک job در یک کنسول راحت، و با حداکثر دسترس پذیری انجام می‌شود. با هر نسخه جدید ارتقاء یافته، کاربران می توانند محیط کاربری راحت تری را تجربه کنند و این باعث می شود که آنها در مدیریت تنظیمات IT خود سودمند تر باشند.

حفاظت کامل اطلاعات با پیروی از استانداردهای صنعتی

با درنظر گرفتن نگرانی هایی رو به رشد در مورد امنیت داده ها،Vembu  با استفاده از الگوریتم رمزنگاری AES  256  بیتی امنیت پیشرفته را از طریق رمزگذاری در سطح پشتیبان برای کاربران فراهم ‌می‌آورد. مجموعه نرم افزاری Vembu با سازگاری های نظارتی مانند GDPR اتحادیه اروپا، با سیاست های تجاری سازمان ها و قوانین محلی آن‌ها  نیز مطابق است. کاربران می توانند کنترل کامل بر داده های خود را از طریق قابلیت مجوز خودکار و سایر ویژگی های گزارشی قابل توجه از طریق اعلان ایمیل و تأیید تصویر داشته باشند.

به دلایل که اشاره شد، دیدگاه گسترده ای در مورد اینکه Vembu یک برند تجاری مهم در بازار پشتیبان گیری و بازیابی از فاجعه است؛ به‌وجود آمده است. با این حال اخبار بسیار زیادی پیرامون Vembu در سال جاری مطرح شد. این محصول برای افزایش فعالیت های خود و ورود به کسب و کارهای متوسط یک محصول با قیمت مقرون به صرفه را در سطح سازمانی تنظیم  و ارائه کرده است. بازخوردهای خوبی از مدیران فناوری اطلاعات و مشتریان از طریق مراکز کنترل زیرساختهای IT و دیگر سیستم های بازبینی مشتری، نسبت به مجموعه نرم افزاری Vembu BDR دریافت شده است که دسترس پذیری بالایی را برای مراکز داده حیاتی و کسب و کارشان فراهم می‌آورد.

فرستادن دیدگاه


حامیان