مجموعه نرم افزاریVembu BDR v3.9.1 با ویژگی‌های ارایه شده مناسب برای شرکت‌های کوچک

شرکتVembu اعلام کرد که آخرین نسخه مجموعه نرم افزاری محبوب خود یعنی Vembu BDR v3.9.1 که یک نسخه استاندارد طراحی شده است را انتشار داده است تا در حوزه کسب و کارهای کوچک فعالیت داشته باشد. Vembu BDR تمام خواسته‌های شما را برای مدت طولانی برطرف می‌سازد. استفاده از این مجموعه یک راه حل جامع است، و به گونه‌ای طراحی شده که محافظت از اطلاعات حیاتی شما را در محیط‌های فناوری مختلفی مانند محیط‌های فیزیکی، مجازی و بستر محاسبات ابری SaaS تظمین می‌کند. پس از پیشرفت‌های قابل توجه و حصول اطمینان از رضایت بیشتر مشتری، نسخه بعدی Vembu BDR v3.9.1 که در حال حاضر به صورت عمومی در دسترس و برای دانلود در دسترس قرار گرفته شده است.

vembu-bdr-suite-v3-9-1

بررسی مجموعه نرم افزاری Vembu BDR v3.9.0

اجازه دهید مروری بر نحوه عملکرد نسخه قبلی Vembu BDR v3.9.0 داشته باشیم. نسخه v3.9.0 شامل بسیاری از ویژگی‌های جالب و مهم مانند:

  • پشتیبانی از بک آپ گیری بر روی نوار
  • بازگردانی سریع ماشین مجازی بر روی میزبان‌های ESXi برای سرورهای Hyper-v و پشتیبان گیری در سطح ایمیج ویندوز
  • سیستم رمز گزاری در سطح بلاک برای تمام عامل‌های نرم افزاری
  • پشتیبانی از مجوز خودکار در سرور OffsiteDR
  • استفاده از اسکریپت بعد و قبل از عملیات پشتیبان گیری

در نسخه v3.9.0، Vembu بر روی بهبود بازیابی داده ها، ذخیره سازی و امنیت اطلاعات بوده متمركز بوده است.

ویژگی‌های جدید ارایه شده در Vembu BDR v3.9.1  

ویژگی کلیدی ارایه شده در نسخه Vembu BDR v3.9.1 راه‌اندازی نسخه استاندارد جدید Vembu BDR است.

در نسخه‌های قبلی،Vembu BDR تنها بک نسخه برای همه شرکت‌ها ارایه کرده بود. با انتشار نسخه v3.9.1 Vembu BDR در حال حاضر در 2 نسخهStandard و Enterprise در دسترس است. کاربران می‌توانند نسخه‌ای را انتخاب کنند که به بهترین وجه نیازهای تجاری خود را برآورده کند.

مشکل ترین مساله در رابطه باSMBs در اجرای راه حل BDR برای زیرساختIT ، محدودیت‌های بودجه است. با در نظر گرفتن این مساله، Vembu اعلام کرد با انتشار نسخه استاندارد خود مشکل کاهش هزینه و مقرون به صرفه بوده را برای همه ارایه کرده است. نرم افزار نسخه استاندارد Vembu BDR شامل یک مجموعه نرم افزاری کامل با ارایه ویژگی‌های پشتیبان گیری و بازیابی فاجعه برای نیازهای مرکز داده SMB است. هدف این محصول ارائه یک راه حل محافظت از داده‌ها به صورت قدرتمند و بدون دردسر برای شرکت های کوچک و متوسط با قیمت مناسب است.

با ارایه نسخه استاندارد جدید ‌Vembu BDR ،SMB ها می‌توانند زیرساخت کامل مجازی شما را با ویژگی‌های مانند پشتیبان گیری بدون نیاز به عامل از ماشین‌‌های مجازی برای VMware وHyper-V، بازیابی سریع ماشین‌های مجازی برای بازیابی فوری در سطح فایل، استفاده از بازیابیGranular برای برنامه‌های MSبه منظور اطمینان حصل کردن از RTO کمتر از 15 دقیقه.

هیچ محدودیتی در زمینه مقیاس ذخیره سازی وجود ندارد

سازمان‌ها می‌تواند هر نوع ذخیره سازی را با توجه به نیازهای عملیات ذخیره سازی و نگهداری به زیر ساخت خود اضافه کند. نسخه استاندارد Vembu BDR از فشرده سازی داخلی و عملیات تکرار آگاهانه برای استفاده از منابع ذخیره سازی به صورت کارامد استفاده می‌کند. همچنین به کمک طریق الگوریتم رمزنگاری AES-256، امنیت داده‌ها را در زمان انتقال و در زمان نگهداری تضمین می‌کند.

ما بررسی در مورد مساله قیمت محصول خود نیز داشته ایم. به طور گسترده به مشتریان خود نگاه کردیم و از جنبه‌های مختلف مانند ویژگی‌ها مقیاس کسب و کار کوچک و نیازهایشان؛ آن‌ها را مورد بررسی قرار دادیم. کسب و کارهای کوچک نیازی به محصولاتی که ویژگی‌های زیادی را در بر می‌گیرند، ندارند. آنها نمی‌خواهند آنچه را که نیاز ندارند برای آن هزینه صرف کنند. ما با آن‌ها موافقت کردیم. گرچه قیمت گذاری ما برای ارائه ویژگی‌ها بسیار مقرون به صرفه است، اما تصمیم گرفتیم آن را با نسخه استاندارد ساده تر کنیم.

نسخه استاندارد برای پشتیبانی از VMware بر اساس ۲۱۶ دلار به ازای هر سوکت CPU در سال قیمت گذاری می‌شود. اگر نیاز شما زیر 6 سوکت CPU باشد، تخفیف اضافی 50٪ می‌توانید دریافت کنید که قمیت نهایی هر سوکت CPU به صورت سالیانه ۱۸۰ دلار تمام می‌شود!

نسخه استاندارد برای پشتیبان گیری از Hyper-V همچنین بسیار مناسب است. قیمت محاسبه شده به ازای هر سوکت CPU سالانه ۱۴۴ دلار می‌باشد، که اگر تحت دسته بندی تخفیف فوق قرار بگیرد، 72 دلار به ازای هر سوکت CPUمحاسبه می‌شود.

به طور کلی، BDR یک راه حل برای اطمینان از دسترسی به اطلاعات در همه زمان‌ها برای تداوم عملیات کسب و کار اریه می‌دهد. با نسخه استاندارد جدید Vembu BDR، SMB ها هم اکنون می‌توانند بهترین راه حل پشتیبان گیری و بازیابی از فاجعه را در محیط IT خود با قیمت مناسب برای به دست آوردن امنیت اطلاعات به‌همراه تداوم کسب و کار؛ اعمال کنند.

نسخه v3.9.1 همراه با پیشرفت‌های قابل توجه و رفع اشکالات با هدف بهبود عملکرد Vembu BDR ارائه شده است. مهم نیست که چقدر محیط IT شما ساده یا پیچیده است، نسخه استاندارد Vembu BDR یک راه حل کارامد برای کسب و کار شما خواهد بود، در نتیجه اطمینان از ارزش مناسب برای پول هزینه شده را برای شما به همراه خواهد داشت.

همین امروز نسخهVembu BDR v3.9.1 را دانلود کنید و بهترین روش محافظت از داده‌های مدرن را برای محیط خود تجربه کنید.

فرستادن دیدگاه


حامیان