مجموعه نرم افزاری Vembu BDR نسخهv3.9.1 ، یک نسخه رایگان و جدید است. در حالی که شرکت‌های تجاری بزرگ از اهمیت راه اندازی یک راه حل محافظت از داده‌ها برای زیرساخت هایشان آگاهی دارند، بخش بزرگی که حدود 58 درصد از کسب و کارها را در بر می‌گیرد نه اطلاعی از اهمیت موضوع دارند و نه راه‌کار مناسبی برای پشتیبان گیری از اطلاعات خود را راه اندازی کرده‌اند.

اکثر شرکت‌های کوچک و متوسط ​​تمایلی بر سرمایه گذاری بر روی نرم افزار پشتیبان گیری از داده ها ندارند؛ چرا که با توجه به بودجه محدود کسب و کار خودشان این موضوع با مشکل روبه رو است، و یا بطور کلی این موضوع را نادیده می‌گیرند. آنچه که آنها بعدا متوجه می‌شوند، هزینه هایی است که پس از برخورد با یک فاجعه در کسب و کار گریبان گیر آنها می‌شود، چند برابر هزینه‌ای که می‌توانستند در ابتدا برای تهیه نرم افزار پشتیبان گیری هزینه کنند.

Own your Business Continuity plan with Vembu BDR Suite Free Edition

در حال حاضر، نیاز به یک راه حل رایگان برای کسب و کارهایی که استراتژی پشتیبان گیری مناسبی را در اختیار ندارند احساس می‌شود. این نسخه رایگان جدید مجموعه نرم افزاریVembu BDR  با هدف پوشش این محدودیت ارائه شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر، در ادامه درمورد این نسخه رایگان و ویژگی‌های این محصول که چطور می‌تواند نیاز‌های یک سازمان با هر اندازه تامین کند؛ را اطلاعاتی را برای شما ارائه خواهیم کرد.

چه ویژگی‌هایی در نسخه رایگان ارائه شده است!

نسخه رایگان مجموعه نرم افزاری Vembu BDR برای همیشه می‌تواند بصورت رایگان باقی بماند و می‌تواند تعدادی از ویژگی‌های مهم و کلیدی را که در محصول های تجاری ارائه شده است را برای شما فراهم کند. اکنون در مورد ویژگی‌های نسخه رایگان اطلاعاتی را ارائه می‌کنیم که مرکز داده شما می‌تواند به کمک این ویژگی‌ها تداوم کسب و کار خود را داشته باشد.

پشتیبان گیری نامحدود و بدون نیاز به عامل نرم افزاری برای محیط‌های VMware و Hyper-V

گزینهVembu VMBackup  راه حل پشتیبان گیری  بدون نیاز به واسط نرم افزاری را برای حفاظت از ماشین‌های مجازی در حال اجرا بر روی محیط‌هایVMware vSphere ESXi ، vCenter وHyper-V  ارائه می‌دهد. این ویژگی نیازهای مربوط به نصب عامل و واسط را در داخل هر ماشین مجازی که تحت میزبان در حال اجرا است را کاهش داده است و همچنین تنظیمات پشتیبان گیری و بازیابی را ساده‌ای را ‌ایای برای شما فراهم می‌کند؛ این به این خاطر است که دستور العمل‌ها با استفاده از کنسول Vembu BDR به طور مستقیم اجرا می‌شوند.

agentless-vmware-backup

شکل (b) پشتیبان گیری بدون واسط از  Hyper-V

مهمتر از همه، به شما کمک می‌کند تا تمام سرورهای VMware و Hyper-V را از طریق یک پنجره (پشتیبان گیری، بازیابی، تنظیمات ذخیره سازی، گزارش دهی و مدیریت) کنید بدون اینکه نیاز به دسترسی به چندین صفحه داشته باشید.

 در دسترس بودن بالا به کمک زمان RPO و RTO کمتر از 15 دقیقه
با ارائه CDP (حفاظت از داده های پیوسته) و همچنین زمان RTO و RPO کمتر از 15 دقیقه، گزینه‌های بازیابی Vembu VMBackup به اندازه کافی سریع هستند تا مراکز داده را با خرابی حداقل داده (نزدیک به صفر)، پیوسته در حال سرویس دهی نگه دارند.

RTO & RPO

شکل (c) زمان 15 دقیقه  RTO و RPO به کمک vembu

بازیابی سریع ماشین مجازی Vembu برای پشتیبان گیری مبتنی بر ایمیج به کاربران کمک می‌کند که زیرساخت‌های فیزیکی و مجازی خود را بر روی محیط‌های VMware،Hyper-V  و یا KVM در کمتر از 15 دقیقه بازیابی کنند. زمانRTO  در واقع نشان دهنده مقدار داده‌هایی است که در یک کسب و کار می‌تواند در صورت وقوع یک فاجعه مانند خرابی سخت افزاری یا حمله بدافزاری در قالب حمله باج افزاری از دست بروند. در حالی که،RPO  زمان واقعی بین فاجعه و نقطه‌ای است که در آن شما پشتیبان گیری قبلی را انجام داده اید.

اطمینان از پشتیبان گیری سازگار از طریق پردازش مبتنی بر برنامه‌های کاربردی

با استفاده از سرویس (VSS) مایکروسافت، سرور VEMBU BDR اطمینان حاصل می‌کند که پشتیبان گیری سازگار برای برنامه‌های مایکروسافت مانند Exchange، SharePoint،Active Directory  و SQL به همراه گزینه‌های اضافی برای جمع آوری و پشتیبان گیری از لاگ فایل‌های MS Exchange و MS SQL صورت گیرد. برای اطمینان از انسجام پشتیبان گیری‌ها، یک مکث یا «quiesces» بر روی ورودی/خروجی دیسک اعمال می‌شود تا زمانی که درج اطلاعات برنامه‌کاربردی پایدار شده و سپس نسخه پشتیبان گرفته می‌شود.

در ابتدا، درخواست VSS فعال شده، و سپس یک نسخه پشتیبان برای برنامه‌های کاربردی توسط Microsoft VSS آغاز می‌شود، قبل از اینکه اسنپ شات از برنامه کاربردی شروع و گرفته شود. بنابراین، هیچ گونه تراکنش ناتمام وجود نخواهد داشت که در پایگاه داده برنامه کاربردی کپی نشود.

امنیت پیشرفته با استفاده از رمزگذاری در سطح پشتیبان

امنیت داده‌ها قطعا در هنگام انتقال از طریق شبکه دچار تحدید می‌شود. با استفاده از این نسخه رایگان، کاربران می‌توانند امنیت کارهای پشتیبان گیری خودشان را با تنظیم یک گذرواژه سفارشی تنظیم کنند که الگوریتم رمزگذاری AES 256 بیتی را بر روی اطلاعات پشتیبان خودشان در زمان انتقال و نگهداری اعمال می‌کند. کاربران پس از ارائه کلمه عبور مربوط به کار پشتیبان گیری، قادر خواهند بود فایل‌های پشتیبان گیری شده را بازیابی یا حذف کنند. بنابراین، جلوگیری از حذف تصادفی داده‌ها توسط کاربران و افزایش کنترل سطح دسترس پذیری بر روی داده‌های پشتیبان گرفته شده تضمین می‌شود.

  

ردیابی بلوک تغییر داده شده برای ذخیره سازی کارآمد

هر نسخه پشتیبان گرفته شده موفق را ارسال می‌شود، تغییراتی که بر روی داده‌های پشتیبان گرفته شده از 3 ماشین مجازی (نه همه داده‌های ماشین) با استفاده از تکنولوژی پیگیری بلوک‌های تغییر یافته شده(CBT) ، ردیابی می‌شود، یعنی فقط بلوک‌های‌ داده‌های اصلاح شده در دیسک‌های مجازی پشتیبان گیری می‌شود، به‌جای اینکه هر بار از کل ماشین مجازی پشتیبان گیری شود.

Full Backup

شکل (d) ردیابی بلوک تغییر یافته شده برای ذخیره سازی کارآمد

پشتیبان گیری ماشین‌ مجازی Vembu برای محیط‌های VMware vSphere و vCenter این امکان را فراهم می‌آورد که پشتیبان گیری افزایشی را بر روی ذخیره ساز به کمک شناسایی بلوک‌های تغییر یافته از طریق VMware’s CBT بدون نیاز به دسترسی مستقیم به دیتا استور VMFS و با استفاده فضای ذخیره سازی کمی انجام شود. به طور مشابه برای Hyper-V، پشتیبان گیری افزایشی بلوک‌های تغییر یافته شده را توسط CBT اختصاصی Vembu مورد پردازش و ردیابی قرار می‌دهد.

بازیابی سریع مجازی به کمک بازیابی سریع ماشین‌های مجازی بر روی محیط‌های VMware / Hyper-V

انجام بازیابی فوری در زمان وقوع یک فاجعه غیر منتظره قطعا یکی از ویژگیهای مورد نیاز است. حتی بهتر است اگر این امکان فراهم شود که بازیابی فوری در محیط‌های VMware یا Hyper-V به طور مستقیم از روی مخزن ذخیره سازی صورت بگیرد. پیکربندی بازیابی با این ویژگی اطمینان حاصل خواهد کرد که بازیابی با حداقل خرابی اتفاق می‌افتد. در نهایت، این اطمینان حاصل می‌شود که از دست رفتن اطلاعات به سختی صورت می‌گیرد. علاوه بر این، تغییراتی که در طول بوت سریع انجام می‌شود نیز در مخزن پشتیبان گیری نگهداری می‌شود، که ممکن است در زمان بازیابی دائمی مورد استفاده قرار گیرد، همچنین می‌تواند در طول برنامه پشتیبان گیری متوالی صورت گیرد.

مدیریت دیسک‌های مونت شده

یکی دیگر از ویژگی های جالب Vembu است، که به کاربران کمک می‌کند تا داده‌ها را از دیسک‌های ماشین‌های مجازی بازیابی کنند که به طور کامل موجب صرفه جویی در زمان بسیاری می‌شود. اگر شما تعجب می‌کنید که چطور دیسک‌های پشتیبان گیری ماشین‌های مجازی بر روی کنسول مدیریتی دیسک VEMBU BDR مونت شده‌اند و اجازه می‌دهد تا کاربران به فایل‌ها و پوشه‌های موجود در آن دسترسی پیدا کنند. این قابلیت بازیابی در پشتیبان گیری از ماشین‌های مجازیVembu  در محیط‌های VMwarو Hyper-V در دسترس و بسیار کارآمد است، زیرا در صول چند ثانیه بازیابی انجام می‌شود.

کاهش استفاده از فضای ذخیره فضای ذخیره سازی به کمک فشرده سازی درونی

داده‌های پشتیبان بر روی سرور فشرده شده و ذخیره می‌شوند، در نتیجه ترافیک ارسالی کاهش و صرفه جویی در زمان انتقال داده‌ها از سمت مشتری به سرور صورت می‌گیرد. مهمتر از همه، فضایی که اندازه داده‌ها اشغال می‌کنند نسبتا کمتر از اندازه کامل داده‌ها در سرور پشتیبان است.

  

مدیریت محیط‌‌های ذخیره سازی ناهمگن

پشتیبان گیری ماشین مجازی Vembu در محیط‌هایVMware و Hyper-V از چندین ذخیره ساز و سیستم‌های مختلف فایل پشتیبانی می‌کند: درایو های محلی، NAS، SAN، دستگاه‌هایTape . بنابراین حتی اگر کاربران حجم بیشتری را بر روی فضای ذخیره ساز خود از استفاده کنند، آن‌ها فقط نیاز به اضافه کردن حجم/دستگاه ذخیره سازی جدید به مخازن ذخیره سازی موجود خود دارند تا اطمینان حاصل کنند که عملیات‌های پشتیبان گیری با موفقیت بر روی ذخیره سازهای مخصوص پشتیبان گیری، ذخیره می‌شوند.

پشتیبانی از ماشین‌های مجازی نامحدود بدون تهیه هیچ گونه مجوزی
بدون هیچ محدودیتی شما می‌توانید برای 3 ماشین مجازی بدون نیاز به خرید هیچ مجوزی چندین کار پشتیبان گیری و بازیابی را پیکربندی کنید. بنابراین، اگر شما یک کسب و کار کوچک دارید و برنامه پشتیبان گیری و بازیابی از فاجعه را ندارید، لازم نیست نگران باشید. این نسخه رایگان کامل مناسب برای کسب و کار شما خواهد بود.

فرستادن دیدگاه


حامیان