نسخه Vembu BDR Essentials یک بسته انحصاری تهیه پشتیبان گیری و بازیابی از فاجعه را برای کسب و کارهای کوچکی که نیاز به راه‌حل پشتیبان گیری دارند معرفی کرده است، که تا 6 سوکت CPU یا 50 عدد ماشین مجازی را پشتیبانی می‌کند. با این بسته جدید، کسب و کارهای کوچک می‌توانند هزینه‌های پشتیبان گیری خود را تا 50٪ کاهش دهند.

vembu-bdr-essentials

نیاز به نرم افزار  Vembu BDR Essentials

پشتیبان گیری یکی از ملزومات ضروری محیط‌های IT است، داده‌های شما باید برای رشد کسب و کارتان حفظ و نگهداری شوند. زمان ایجاد یک برنامه بازیابی از فاجعه، نمی‌تواند در هنگام و یا بعد از بروز خطا باشد. اگر فکر می‌کنید که از دست دادن اطلاعات هرگز بر شما تأثیر نمی‌گذارد، بایستی در مورد این مطلب دوباره فکر کنید. از بین رفتن داده‌ها برای هر کسب و کار بزرگ یا کوچک بسیار مخاطره ساز است.

بازیابی داده‌های از دست رفته به کمک هر گونه اطلاعات پشتیبان و یا بدون داشتن راه‌کار بازیابی فاجعه مناسب می‌تواند چند ماه یا حتی چند سال طول بکشد، که این مساله برای شرکت‌های تجاری کوچک بسیار بدتر می‎شود. سرمایه گذاری بر روی راه کار پشتیبان گیری به نظر عجیب و غریب می‌آمد، اما اکنون بهترین راه برای اطمینان حاصل کردن از اینکه شما می‌توانید کسب و کار آنلاین خود را حفظ کنید. به همین دلیل مهم است راه حل پشتیبان گیری قابل اعتماد سرمایه گذاری باشد تا اطمینان حاصل شود که وقتی از داده‌ها از دست رفت، شما می‌توانید در کوتاه ترین زمان به چرخه کسب و کارتان بازگردید.

ایده اولیه نسخه Vembu BDR Essentials

Vembu در سال 2002 شروع به فعالیت کرد و هدف آن برطف کردن نیازهای پشتیبان گیری و بازیابی فاجعه در تمام سازمان‌های صنایع بود. مساله اصلی هر کسب و کار کوچک کمبود منابع است، با اطلاعاتی که از مشتریان و تجربه قبلی جمع آوری شد؛ نیازهای اصلی پشتیبان گیری کسب و کارها مقیاس پذیر بودن و قیمت مناسب معرفی شد. به همین دلیل نسخه Vembu BDR Essentials  انتشار یافت، یک بسته نرم افزاری برای کسب و کارهای کوچک که به دنبال یک راه حل پشتیبان ارزان قیمت است. به کمک این نسخه در مقایسه با مجموعه نرم افزاری Vembu BDR  می‌توانید تا 50٪ صرفه جویی کنید.

ایده اصلی معرفیVembu BDR Essentials  این است که به کسب و کارهای کوچک در کاهش هزینه های پشتیبان گیری خودشان کمک کند. با این کار می‌توانید ماشین‌های مجازی خودتان را بر روی میزبان‌های VMware و Hyper-V تا 6 سوکت CPU و یا 50 عدد ماشین پشتیبان گیری کنید. لایسنس برای نسخه Vembu Essentials BDR  در سطح میزبان و یا در سطح ماشین مجازی، بسته به زیرساخت کسب و کار شما ارائه می‌شود. همچنین می‌توانید نسخه Enterprise یا Standard را بر اساس نیازهای خود انتخاب کنید. در ادامه به بررسی هزینه‌ها و قیمت گذاری مجموعه نرم افزاری Vembu می‌پردازیم. این بسته به شما دقیقا همان چیزی را که از یک نرم افزار پشتیبان گیری و راه حل بازیابی از خطا انتظار دارید، را به قیمت بسیار مناسب ارائه می‌دهد.

pricing-design

نکات برجسته

پشتیبان گیری بدون نیاز به عامل از ماشین‌های مجازی، شتیبان گیری بدون دردسر را برای شما تضمین می‌کند. شما می‌توانید ماشین‌های متعددی را در یک کار، پشتیبان گیری کنید. Vembu به طور خودکار حالت انتقال داده‌ها را با توجه زیرساخت‌های پشتیبان گیری انتخاب می‌کند. فرکانس پشتیبان گیری از اطلاعات تعیین می‌کند که چقدر سریع می‌توانید از یک فاجعه رخ داده شده، خود را بازیابی کنید. شما می‌توانید هر 15 دقیقه اطلاعات خود را پشتیبان گیری کنید، این ویژگی تضمین می‌کند که RPO کمتر از 15 دقیقه داشته باشید.

قابلیت بازیابی شدن فایل‌های پشتیبان گرفته شده یک نکته بسیار مهم است، و بازیابی سریع ماشین مجازی تضمین می‌کند که شما می‌توانید کسب و کار خود را در عرض چند دقیقه بازیابی کنید. شما همچنین می‌توانید از قابل بازیابی بودن فایل‌های پشتیبان‌ گرفته شده خود از طریق گزینه‌های مختلف مانند چک کردن بوت، چک کردن مونت شدن و بررسی یکپارچگی ایمیج گرفته شده؛ اطمینان پیدا کنید.

شما می‌توانید به کمک مرورگر Vembu ، لیست‌های مختلفی از برنامه‌های مایکروسافتی مانند Exchange، SharePoint،SQL  و AD را مشاهده و بازیابی کنید. به این ترتیب، لازم نیست منتظر بازگرداندن کل ایمیج گرفته شده باشید. نسخه پشتیبان شما اگر در محل زیرساخت خودتان نگهداری شود، و راهکار بازیابی از خطای شما تنها همین روش باشد زمانی که یک فاجعه رخ می‌دهد باعث آسیب به زیرساخت و همچنین سرور پشتیبان شما می‌شود، و این خوب نیست. برای اطمینان از اینکه این اتفاق رخ ندهد، شما می‌توانید ماشین‌های خودتان را در محلی خارج از زیرساخت خود به کمک  Vembu OffsiteDR و ابرخصوصی Vembu نگهداری کنید.

نیازهای کسب و کارهای بزرگتر

کسب و کار شما با زمان رشد می‌کند و زیرساخت شما همراه با آن رشد می‌کند. زمانی فرا می‌رسد که در آن نیازهای پشتیبان گیری شما بیش از 6 سوکت CPU شد، می‌توانید مجموعه نرم افزاریVembu BDR  را برای ارتقا به آن بررسی کنید. در حالی که نسخهBDR Essentials به صورت سفارشی برای محافظت از محیط‌های مجازی شما طراحی شده است، نسخهBDR  یک راه حل جامع است که می‌توانید از کل محیط IT خود محافظت کنید. این امکانات برای پشتیبانی از محیط‌های شما مانند (محیط فیزیکی، مجازی یا ابری) معرفی شده است.

 

فرستادن دیدگاه


حامیان