بازیابی بحرانی به صورت اتوماتیک و هماهنگ، با بکارگیری نرم افزار NAKIVO Backup & Replication

اطمینان از در دسترس بودن زیرساخت های مجازی

رسیدن به دسترس پذیری 24 ساعت در شبانه روز و 7 روز در هفته، برای عملیات‌های تجاری در هر شرکتی که می‌خواهد در کسب و کارهای مدرن باقی بماند، ضروری است. برنامه ریزی جامع و مدون بازیابی از بحران می‌تواند به کاهش زمان خاموش شدن و جلوگیری از دست رفتن کسب و کار شما و سرویس های حیاتی تان کمک کند. با این حال اجرای دستی عملیات بازیابی فاجعه کار فشرده و زمانبری است، و بدون در نظر گرفتن و شناسایی مشکلات موجود در زیرساخت شما می‌تواند یک روند آهسته باشد.

نرم افزار NAKIVO Backup & Replication این مشکل را با قابلیت بازیابی پیشرفته سایت، که شما را قادر به سرویس ‌دهی مداوم خدمات فناوری اطلاعات می‌کند، برطرف کرده است. با تنظیم فعالیت‌ها و شرایط در یک الگوریتم خودکار، شما می‌توانید کارهای بازیابی خود را با هر گونه پیچیدگی و باتوجه به نیازهای فعلی خود، با حفظ قابلیت تغییر، آزمون و یا کارهای SR دیگر در هر زمان بدون ایجاد اختلال در محیط عملیاتی خود ایجاد کنید.

بازیابی سایت چگونه کار می‌کند؟

بازیابی سایت در NAKIVO Backup & Replication با حداکثر قابلیت انعطاف پذیری و راحتی در عمل ساخته شده است، و برای این ویژگی نیاز به میزان کمی از اطلاعات شما دارد. این یک ویژگی انعطاف پذیر برای اهداف متعدد است، از جمله بازیابی فاجعه، جلوگیری از فاجعه، مهاجرت برنامه ریزی شده و غیره.

نرم افزار بازیابی سایت شامل مجموعه‌ای از اقدامات و شرایط است که می‌تواند برای ایجاد یک بازیابی با هر پیچیدگی ترکیب شود. شما می‌توانید یک کار ساده SR را برای تهیه یک سناریو خاص (به عنوان مثال، قطع برق محلی) و همچنین یک حالت پیچیده برای سازماندهی و بازیابی جامع فاجعه، ایجاد کنید. به همین ترتیب، هر job می‌تواند به طور کامل اتوماتیک باشد، که اجازه می‌دهد تا کنترل سلسله مراتبی بر روی تمام فعالیت‌های بازیابی فاجعه خود داشته باشید.

مزایای استفاده از ویژگی بازیابی سایت

اطمینان از در دسترس بودن ثابت بازیابی سایت برای شما بسیار ساده و قابل لمس است. با این حال، این ویژگی به خوبی توسعه داده شده و کاربرد بسیاری دارد، که منجر به ارائه مجموعه ابزار مناسب برای بازیابی فاجعه شده است.

بازیابی فاجعه بصورت اتوماتیک و هماهنگ

به کمک NAKIVO Backup & Replication، دیگر لازم نیست به صورت دستی سیستم خودتان را برای مشکلات احتمالی نظارت کنید. این محصول می‌تواند به صورت دوره‌ای وضعیت ماشین‌های مجازی شما را بررسی و به شما اطلاع دهد که آیا برخی از ماشین‌ها غیر قابل دسترس هستند. پس از آن شما می‌توانید در صورت لزوم با چند کلیک کار اصلی SR خود را ایجاد کنید.

ایجاد چندین کار بازیابی سایت SR

استفاده از چند job مختلف SR برای مقاصد مختلف؛ مانند اجتناب از فاجعه یا مهاجرت برنامه ریزی شده مراکز داده. شما می‌توانید به کمک جابهای تعیین شده در SR، چند سایت برای مهاجرت‌های برنامه ریزی شده یا یک عملیات بازیابی اولیه به منظور کم کردن زمان خرابی سرویس استفاده کنید. تعداد مشاغل SR ایجاد شده با قابلیت بازیابی سایت، نامحدود است. شما می‌توانید برای هر نوع رویداد غیرمجاز کار خاصی را پیشبینی و پیکربندی کنید.

زمان بازیابی (RTO)

برای هر کار بازیابی سایت، شما می‌توانید RTO را تنظیم کنید و ببینید آیا با اهداف مورد نظر شما قابل قبول است یا خیر. این می‌تواند به شما کمک کند تا ارزیابی کنید که آیا عملیات بازیابی فاجعه برنامه ریزی شده و زیرساخت شما با توجه به سرعت بازیابی، در صورت وقوع یک فاجعه واقعی مطابق انتظارات شما خواهد بود یا خیر.

تست و به روز رسانی کارهای موجود در SR

به کمک بازیابی سایت، شما یک راه حل چند منظوره برای محافظت مبتنی بر نیاز و آزمایشات برنامه ریزی شده در اختیار دارید. هر کار بازیابی سایت می‌تواند بدون اعمال سربار به محیط عملیاتی شما مورد آزمایش قرار گیرد. علاوه بر این، شما می‌‌توانید به راحتی هر شغل موجود را به روز و کل روند را به نیازهای خاص خود اختصاص دهید.

کاهش TCO

ویژگی بازیابی سایت بازیابی به شما این اجازه را می‌دهد که زمان، تلاش و سرمایه گذاری کمتری را برای افزایش قابلیت انعطاف پذیری زیرساخت مجازی خود صرف کنید که سبب کاهش مقدار قابل توجهی از TCO (هزینه کل مالکیت) می‌شود.

راه حل جامع بازیابی سایت با هزینه مناسب

نرم افزار NAKIVO Backup & Replication را انتخاب کنید و از هزاران دستگاه ماشین مجازی خود در چندین سایت به کمک یک رابط یکپارچه متمرکز محافظت کنید. بازیابی سایت یک راه حل یکپارچه است، به عنوان مثال، شما یک ابزار کامل بازیابی فاجعه را در اختیار دارید  که در نرم افزار تهیه نسخه پشتیبان ماشین مجازی خود ساخته شده است و به خوبی برای بازیابی فاجعه تجهیز شده است. علاوه بر این، در حالی که بسیاری از راه حل‌های موجود در بازار برای هر ماشین مجازی که شما برای محافظت انتخاب می‌کنید نیاز به لایسنس دارد، NAKIVO Backup & Replication دارای مجوز مقرون به صرفه تری برای هر سوکت می‌باشد، و به شما اجازه می‌دهد فقط کمی از آنچه را که به طور معمول پرداخت می‌کنید؛ هزینه کنید.

راه حل که موجب صرفه جویی در زمان، تلاش و هزینه می‌شود

ویژگی بازیابی سایت یک ابزار چند منظوره است که زمان خرابی زیرساخت را به حداقل می‌رساند و پیوستگی تداوم کسب و کار شما را تضمین می‌کند. با استفاده از یک رابط کاربری ساده و بصری، می‌توانید jobهای بازیابی جامع و کاملا اتوماتیک را برای طیف وسیعی از سناریوها ایجاد کنید. انتخاب NAKIVO Backup & Replication برای سازماندهی فعالیت‌های بازیابی فاجعه شما به معنای انتخاب رسیدن به دسترس پذیری 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته محیط مجازی شما بدون هزینه های اضافی است.

فرستادن دیدگاه


حامیان