بدیهی است که مایکروسافت شرکت پیشتاز در بین سرویس دهندگان خدماتی مبتنی بر ابر است و در اکثر محیط‌های سازمانی عادت به استفاده از برنامه‌های کاربردی آن مانند آفیس را دارند، این محصول بار کاری شرکت را بطور چشمگیری تسهیل می‌کند. همانند Onprem، تهیه نسخه پشتیبان از سرویس‌های ابری بسیار مهم است و ما هرگز نباید فایل‌های مهم پشتیبان گرفته شده را در رسانهای که از آن نسخه پشتیبان تهیه می‌شود نگهداری کنیم. اگر محیط کاری شما با مشکل مواجه شود، و شما در همان مکان فایل های خود را ذخیره می‌کنید، احتمالاً نسخه پشتیبان گرفته شما نیز به همین مشکلات برخورد می‌کنند.

چرا باید از خدمات پشتیبان گیری برای Office 365 استفاده کنیم؟

نکته اصلی درکنار استفاده ایمن و دقیق از Office 365؛ محافظت از داده‌های در هر کجای محیط ابری است. نرم افزار Office 365 به دلایل زیر از بین رفتن اطلاعات را پشتیبانی نمی‌کند:

  • خطای انسانی کاربران

  • باج افزار 

کاربران نهایی می‌توانند داده‌های ذخیره شده در محیط Office 365 را به طور تصادفی یا عمدی حذف کنند، و یا آن اطلاعات به سبب حمله باج افزاری از دست بروند. با این حال، باج افزارها می‌توانند روی ایمیل ابری شما نیز تأثیر بگذارند. بنابراین کسب و کارهای بزرگ و کوچک باید از سیاست پشتیبان گیری مؤثری برای محافظت از اطلاعات مهم سازمانی خود بر روی محیط Office 365 استفاده کنند. NAKIVO با رائه نسخه 9.2 گام جدیدی را در زمینه پشتیبان گیری از محیط‌های مجازی، فیزیکی، ابری و زیرساخت‌های نوین برداشته است. یکی از ویژگی مهم جدید، برای کسانی که ارائه شده است که می‌خواهند از منابع فیزیکی و مجازی و همچنین از محیط Office 365 خودشان محافظت کنند. در ادامه به بررسی این نسخه می‌پردازیم.

بسیاری از سازمان‌ها در سراسر جهان از Microsoft Office 365 برای مدیریت فرایندهای تجاری و ذخیره سازی اطلاعات خود استفاده می‌کنند. NAKIVO با اتخاذ سیاست قوی برای محافظت از داده‌ها، نسخه جدید را منتشر کرده است تا بتواند از اطلاعات مهم Office 365 پشتیبان گیری و آن‌ها را بازیابی کند. این نسخه امکان محافظت پیشرفته از حساب‌های کاربری آنلاینExchange را تضمین، و به شما این اطمینان خاطر را می‌دهد که بتوانید کسب و کارتان را بدون وقفه ادامه دهید.

ویژگی‌های کلیدی ارائه شده در نسخه 9.2 چیست؟

پشتیبان گیری: NAKIVO می‌تواند از کلیه حساب‌های آنلاین Exchange یا صندوق های پستی جداگانه پشتیبان گیری کند. نرم افزار
Exchange راهکاری دقیقی را برای محافظت از داده‌ها ارائه می‌دهد، اما کاربران اکنون می‌توانند صندوق پستی جدید را به صورت خودکار به مشاغل مرتبط اضافه کنند. این راه حل به شما امکان پشتیبان گیری افزایشی، تعیین منابع ذخیره سازی و صرفه جویی در وقت را ارائه می‌دهد.

NAKIVO برای بدست آوردن بالاترین قابلیت اطمینان و دسترسی به داده‌های پشتیبان گرفته شده از اطلاعات Office 365، آن‌ها را بصورت محلی ذخیره و به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید کنترل کاملی به اطلاعات خود داشته باشید.

قبل از شروع عملیات پشتیبان گیری از حساب‌های Office 365 و صندوق پستی، ابتدا باید آنها را به موجودی نرم افزار NAKIVO اضافه کنید. برای اضافه کردن حساب کاربری Office 365 به نرم افزار NAKIVO مراحل زیر را دنبال کنید.

گام-1 از برگهInventory بر روی گزینه Add New کلیک و حساب Microsoft Office 365 خود را به آن اضافه کنید.

  • Display name: نام دلخواه برای حساب را وارد کنید.

  • Tenant ID: شناسه Azure خودتان که در زمان ثبت حساب Microsoft Office 365 مشخص کرده‌اید، اضافه کنید.

  • Azure Client ID: شناسه مشتری Azure خودتان که در زمان ثبت حساب Microsoft Office 365 مشخص کرده‌اید، اضافه کنید.

  • Azure Client Secret: رشته امنیتی که بعد از ورود به پورتال Azure با همان حساب کاربری دریافت کرده‌اید را اضافه کنید.

گام-2 در این مرحله حساب کاربری که ما به نرم افزار اضافه کرده‌ایم را مشاهده می‌کنید.

بازیابی: با جدیدترین نسخه NAKIVO، کاربران میتوانند اشیاء مورد نظر خودشان را مستقیم از روی حساب کاربری آنلاین Exchange بازیابی کنند. با قابلیت‌های جدید و رابط کاربری بصری که نرم افزار در اختیار شما قرار داده است، کاربران به راحتی می‌توانند صندوق‌های پستی، پوشه‌ها و ایمیل‌ها را به سرعت و بدون دردسر بازیابی کنند. نسخه 9.2 قابلیت انعطاف پذیری محصول را افزایش داده و به کاربران این امکان را می‌دهد تا اطلاعات خودشان را بر روی همان حساب کاربری و یا یک حساب دیگر بازیابی کنند.

eDiscovery: در نسخه 9.2، نرم افزار NAKIVOبه کمک کلیدواژه‌ها و بازیابی ویژه‌ به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد تا با رعایت الزامات نظارتی و منطبق با سیاست‌های Exchange و دیگر صندوق‌های پستی، از اطلاعات Office 365 خودشان محافظت کنند.

زمانبندی پیشرفته: به کمک NAKIVO تهیه نسخه پشتیبان از Office 365 می‌تواند بسته به نیاز شما بصورت موقت و یا بصورت برنامه ریزی شده اجرا شود. کاربران به راحتی می‌توانند زمان بندی مورد نظرشان را از تقویم برنامه ریزی که در رابط کاربری نمایش داده شده کنترل و انتخاب کنند. این روش کمک می‌کند تا به راحتی از هرگونه درگیری یا مشکلات احتمالی در زمان بندی جلو گیری شود.

هزینه لایسنس: هزینه‌های NAKIVO با قیمت مقرون به صرفه برای پشتیبان گیری ازOffice 365 ، با اشتراک سالانه 10 دلار به ازای هر صندوق پستی آغاز می‌شود، که دو برابر اقتصادی نسبت به رقبا است. NAKIVO می‌تواند راه کار پشتیبان گیری از Office 365 را برای هر تعداد صندوق پستی که محافظت از آن‌ها برای شما اهمیت داشته باشد، توسعه دهد.

شما می توانید نسخه آزمایشی NAKIVO Backup and Replication v9.2 را از اینجا بارگیری کنید

فرستادن دیدگاه


حامیان