طبق روالهای قبلی، شرکت ناکیوو با معرفی نسخه 10.1 کوشیده هست تا قابلیت های جدیدی را به محصول قدرتمند خود اضافه کند. با توجه به نیازمندی های جدید مشتری ها و خصوصا رویکرد نگهداری و ذخیره داده ها در فضاهای ابری، استفاده از محصولاتی که قابلیت های خوبی در این بخش را ارائه می کنند حائز اهمیت است. نسخه جدید NAKIVO 10.1 همراه با ویژگی‌های جدید، اکنون در دسترس است. برای این نسخه، تیم فنی NAKIVO توجه خود را بر روی دو موضوع بالقوه محافظت از داده‌ها که کسب و کارهای امروزی با آن روبرو هستند، قرار داده است. اطلاعات SaaS شما فقط به این دلیل که بر روی فضای ابری هستند ایمن نیستند. تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات Microsoft Office 365 به عهده کاربر است. بنابراین NAKIVO قابلیت حفاظت از محیط Microsoft Office 365 را گسترش داده‌ است تا علاوه بر حفاظت از اطلاعات Exchange Online، از اطلاعات OneDrive نیز پشتیبان گرفته شود.

کسب و کار‌ها همچنین در تلاشند تا هزینه های عملیاتی و ذخیره سازی که همیشه در حال افزایش است را در محیط مجازی کنترل کنند. برای کمک به کاهش میزان اطلاعات پشتیبان گرفته شده و همچنین پیش نیازهای ذخیره سازی، NAKIVO در حال معرفی روشی برای پشتیبان گیری مبتنی بر HPE StoreOnce Catalyst است. به کمک نسخه آزمایشی رایگان NAKIVO شما می‌توانید به راحتی محافظت از داده‌های Microsoft Office 365 خودتان را آزمایش کنید، تا مشاهده کنید که صرفه جویی در هزینه برای ذخیره سازی چقدر آسان است! به کمک این نسخه تمام ویژگی‌های NAKIVO را بررسی کنید و کارایی پشتیبان گیری و تکثیر آن را در محیط خودتان مشاهده کنید. 

استفاده از OneDrive برای پشتیبان گیری و بازیابی

کسب و کارها برای دسترسی ساده‌تر و یکپارچه تر به اطلاعات سازمانی خود به Microsoft Office 365 متکی هستند یک سوء تفاهم گسترده‌ای وجود دارد که سازمان‌ها بر این باور هستند که اطلاعات آن‌ها بر روی این محیط بطور کامل محافظت شده‌اند. برای اطمینان از محافظت و قابلیت بازیابی شدن اطلاعاتSaaS ، NAKIVO به کمک OneDrive پشتیبان گیری از اطلاعات Microsoft Office 365 را برای کسب و کارهای تجاری اضافه کرده است.

علاوه بر اینکه امکان پشتیبانی گیری از صندوق‌های پستی Exchange Online برای شما فراهم شده است، اکنون می‌توانید در کنار آن از پرونده‌ها و پوشه‌های OneDrive خودتان نیز نسخه پشتیبان تهیه کرده و در داخل سایت یا خارج از سایت ذخیره کنید. به این ترتیب، اطلاعات Microsoft Office 365 شما حتی در صورت قطع شدن شبکه، حملات باج افزار یا حذف تصادفی، در دسترس و قابل بازیابی است.

البته در توضیح و تکمیل موضوع امن نبودن داده ها در فضای ابری کلاود، باید اشاره کنیم که برخی از سرویس دهنده ها ابری مانند آژور یا آمازون امکان استفاده از سرویس های بکاپ خود را با دریافت هزینه فراهم می نمایند ولی بهره گیری از یک راهکار قدرتمند که توسط خود مشتری مدیریت شود نکته دیگری هست که این توانمندی توسط محصولاتی همچون NAKIVO ارائه شده است.

بهینه سازی ذخیره سازی به کمک ادغام با HPE StoreOnce Catalyst

برای کسانی که با پنجره‌های پشتیبان گیری بیش از حد طولانی یا هزینه‌های ذخیره سازی غیرضروری زیاد دست و پنجه نرم می‌کنند، NAKIVO اکنون با HPE StoreOnce Catalyst ادغام شده و از محیط‌های مجازی پشتیبان گیری می‌کند و این امکان را به شما می‌دهد تا پشتیبان گیری سریعتر و کمتری انجام دهید.

ویژگی تکثیر در سمت منبع Catalyst (source-side deduplication) راهکار تکثیر نسبتاً سریع تری را نسب به تکثیر در سمت مقصد (target-side deduplication) ارائه می‌دهد. قبل از انتقال اطلاعات از طریق شبکه‌های محلی یا بستر ذخیره سازی مبتنی بر فیبر، HPE StoreOnce اندازه فایل پشتیبان گیری را کاهش می‌دهد. به کمک ادغام NAKIVO با دستگاه HPE StoreOnce شما می‌توانید با سرعت بالاتر پشتیبان گیری کنید و این کار باعث جلوگیری از ازدحام شبکه می شود و می توانید صرفه جویی قابل توجهی در فضای ذخیره سازی انجام دهید.

محصولات StoreOnce سه گزینه متفاوت برای نگهداری اطلاعات دارند: VTL، NAS و Catalyst. کارآمدترین راه برای انتقال اطلاعات به محصولات StoreOnce، کاتالیست (HPE StoreOnce Catalyst) می باشد

در توضیح StoreOnce Catalyst باید اشاره کنیم که پروتکلی برای محافظت از اطلاعات است که توسط HPE گسترش داده شده و برای محافظت از اطلاعات disk-base بهینه سازی شده است. برنامه های محافظت از اطلاعات می توانند از کاتالیست برای ذخیره سازی، replicate و آرشیو اطلاعات کاربران استفاده کنند. کاربران استور های کاتالیست (catalyst stores) را در StoreOnce به صورت لوکال یا در فضای ابری به صورت ریموت می سازند. این استورها به عنوان مقصدی برای ذخیره سازی اطلاعات سرویس دهی می کنند. استفاده از کاتالیست برای محافظت از اطلاعات شامل مزایایی مانند سادگی، امنیت، انعطاف پذیری و کنترل همراه با عملکرد بالا می باشد.

شما اکنون می‌توانید نرم افزار NAKIVO را در محیط عملیاتی خودتان آزمایش کنید!

آیا می‌خواهید ببینید که کاهش فایل‌های پشتیبان گرفته شده به همراه محافظت از داده‌های OneDrive برای کسب و کارها به کمک HPE StoreOnce Catalyst آسان است؟ نسخه آزمایشی رایگان NAKIVO را بارگیری کنید تا عملکرد v10.1 و تمام ویژگی‌های دیگر این نرم افزار را امتحان کنید!

فرستادن دیدگاه


حامیان