پشتیبان گیری از Microsoft Office 365

شرکت NAKIVO یک سرویس پشتیبان گیری قابل اطمینان و انعطاف پذیر برای Microsoft Office 365 ارائه کرده است که به شما این امکان را می‌دهد که داده‌های مهم تجاری سازمان همیشه در دسترس و قابل بازیابی باشند. به کمک پشتیبان گیری از Microsoft Office 365 شما می‌توانید از اطلاعات مهم کابران تجاری خودتان که داخل صندوق‌های پستیExchange  و OneDrive قرار دارند، محافظت کنید. در صورت نیاز، با استفاده از روش بازیابی سریع، می‌توانید ایمیل‌ها، پیوست‌ها، پرونده‌ها و پوشه‌ها را فوراً به مکان‌های اصلی یا مسیرهای سفارشی شده بازیابی کنید. در ادامه مقاله، قصد داریم نگاهی اجمالی داشته باشیم به توانمندی پشتیبان گیری از آفیس365 در محصول قدرتمند Nakivo و همچنین ویژگی های کلیدی آنرا نیز مرور خواهیم کرد. 

پشتیبان گیری از Microsoft Office 365 در یک نگاه

  • پشتیبان گیری سریع و کوچک

پشتیبان گیری افزایشی از اطلاعات مهم کاربران بر روی صندوق‌های پستی Exchange  و حساب‌های کاربری OneDrive.

  • بازیابی فوق سریع

بازیابی سریع کل ایمیل‌ها، پوشه‌ها و پرونده‌ها به مکان مورد نیاز.

  • جستجوی پیشرفته

بازیابی و جستجوی مستقیم موارد مورد نیاز از روی فایل‌های پشتیبان Microsoft Office 365.

  • مدل قیمت عالی

یکی از مقرون به صرفه ترین راه حل‌های پشتیبان گیری Microsoft Office 365.

  • مقیاس پذیری و انعطاف پذیری

به کمک یک نرم افزار از هزاران کاربر خود محافظت کنید.

  • پشتیبانی عالی (24*7)

ارائه پشتیبانی و نگهداری 24 ساعته از طریق تلفن، چت و ایمیل.

ویژگی‌های کلیدی

  • پشتیبان گیری افزایشی

بعد از پشتیبان گیری کامل از اطلاعات شما می‌توانید به صورت افزایشی از Microsoft Office 365 پشتیبان گیری کنید، در این حالت فقط از اشیا جدید پشتیبان گرفته می‌شود. این ویژگی منجر به پشتیبان گیری سریعتر و نیاز به فضای ذخیره سازی کمتر می‌شود.

  • پشتیبان گیری در محل

با پشتیبان گیری آفلاین از حساب‌های کاربری و صندوق‌های پستی، امنیت و دسترسی داده‌هایMicrosoft Office 365 خود را بهبود ببخشید.

  • نگهداری طولانی مدت از فایل‌های پشتیبان

شما می‌توانید تا 4000 نقطه بازیابی برای نسخه‌های پشتیبان Microsoft Office 365 خودتان داشته باشید. آنها را به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه با توجه به داده‌های مهم عملیاتی خودتان تنظیم و تا زمانی که نیاز دارید آن‌ها را ذخیره کنید.

  • بازیابی سلسله مراتبی

شما می‌توانید به راحتی ایمیل‌ها، پیوست‌ها، پرونده‌ها و پوشه‎ها را از داخل فایل‌های پشتیبان نمایش، جستجو و بازیابی کنید. شما همچنین می‌توانید اشیا Exchange خودتان را در صندوق‌های پستی اصلی یا سفارشی بازیابی، و پرونده‌ها و پوشه‌های OneDrive خودتان را بر روی حساب‌های مجاز دیگر بازیابی کنید.

چرا NAKIVO برای پشتیبان گیری از Microsoft Office 365 مناسب است؟

  • پشتیبان گیری سریع و منعطف

NAKIVO به شما اجازه می‌دهد از اطلاعات Microsoft Office 365 بر روی فضای ذخیره سازی مورد نظرتان پشتیبان گیری کنید. به این ترتیب شما می‌توانید به سرعت و به طور كامل از تمام داده‌های مهمExchange Online و OneDrive خود محافظت كنید. شما همچنین می‌توانید صندوق‌های پستی جداگانه‌‌ای و کاربران OneDrives دیگری را برای تهیه نسخه پشتیبان انتخاب کنید. به طور پیش فرض، پشتیبان گیری Microsoft Office 365 پس از تهیه نسخه پشتیبان کامل، بصورت افزایشی انجام می‌شود و فقط موارد جدید ذخیره می‌شوند. این روش روند پشتیبان گیری را سرعت می‌بخشد و فضای ذخیره سازی کمتری را اشغال می‌کند.

  • گزینه‌های پیشرفته برای زمان بندی

شما با استفاده از NAKIVO، می‌توانید کارهای پشتیبان Microsoft Office 365 خود را برنامه ریزی کنید تا به جای اجرای موقت براساس سیاست‌های محافظت از اطلاعات، به طور خودکار اجرا شوند. تقویم که در داشبورد نرم افزار ارائه شده است یک نمای کلی از کارهای پشتیبان گیری، فعالیت‌های محافظتی، پشتیبان گیری Microsoft Office 365 گذشته، فعلی و آینده شما را نشان می‌دهد. به کمک این ابزار امکان برنامه ریزی دقیق برای تنظیم فعالیت‌های پشتیبان گیری شما فراهم شده است، بنابراین شما می‌توانید به صورت ساده از هم پوشانی کارها جلوگیری کرده و ازدحام احتمالی در شبکه را کاهش دهید.

  • دسترسی به پشتیبان آفلاین

برای نگهداری یک نسخه از داده‌های Microsoft Office 365 بصورت آفلاین و در داخل سایت عملیاتی، شما می‌توانید از NAKIVO استفاده کنید. به کمک پشتیبان گیری آفلاین، صندوق‌های پستی و ایمیل‌های Exchange  و همچنین پرونده‌ها و پوشه‌های OneDrive و داده‌های مهم شما از تهدیدات امنیت سایبری در امان هستند. علاوه بر این، با پشتیبان گیری داخل سایت Microsoft Office 365 کنترل کاملی بر داده‌های خود پیدا می‌کنید. اگر اطلاعات Microsoft Office 365 از بین رفته یا خراب شده باشد، شما می‌توانید هر زمان آنچه را که نیاز دارید بازیابی کنید. اگر حساب کاربری شما به خطر اوفتاد، کافی است شما فقط نسخه مورد نیاز خود را انتخاب و موارد را در صندوق پستی اصلی OneDrive یا در یک مکان سفارشی دیگر بازیابی کنید.

  • بازیابی سلسله مراتبی انعطاف پذیر

چه چیزی را می‌خواهید و چطور می‌خواهید انجام شود – NAKIVO در هنگام بازیابی اطلاعات از دست رفته یا خراب شده Microsoft Office 365 بسیار منعطف است. برای مثال شما نیاز به ایمیل‌های فردی و یا پوشه‌های صندوق پستی خود دارید (صندوق ورودی، پیش نویس‌ها، ستاره دارها، ایمیل‌های مهم و غیره)؛ همچنین می‌توانید پرونده‌ها یا پوشه‌های OneDrive را مستقیماً از نسخه پشتیبان بازیابی کنید. به کمک بازیابی دقیق اشیا، نیازی به بازیابی کامل حساب کاربری تجاریExchange  یا OneDrive خود ندارید، فقط نقطه بازیابی را انتخاب کنید، مطالب را مرور و اشیا مورد نظر را انتخاب کنید سپس آن را در مکان اصلی یا صندوق پستی یا OneDrive دیگر بازیابی کنید.

  • جستجوی دقیق در نسخه‌های پشتیبان

NAKIVO قابلیت جستجوی پیشرفته را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به شما کمک کند دقیقاً آنچه را که نیاز دارید پیدا و به سرعت آن را از داخل نسخه پشتیبان بازیابی کنید. چه بخواهید اطلاعاتی را به منظور بررسی و نظارت پیدا کنید و چه این اطلاعات را برای بازیابی نیاز داشته باشید، نمای متمرکز نسخه پشتیبان Microsoft Office 365 ارائه شده در NAKIVO این عملیات را ساده تر می‌کند تا بتوانید با پیمایش بر روی فایل‌های پشتیبان گرفته شده از OneDrive و Exchange، داده‌های مهم و مورد نیاز خودتان را بازیابی کنید. زمانی که شما کلمه کلیدی را وارد می‌کنید، این نرم افزار جستجو را در بخش‌ ایمیل‌ها، پرونده‌ها و پوشه‌ها که درون نسخه پشتیبان تهیه شده از Exchange Online و OneDrive هستند شروع می‌کند تا موارد مشابه را در در موضوع ایمیل، متن ایمیل، آدرس ایمیل، نام پرونده یا پوشه پیدا و نمایش دهد.

  • رابط کاربری تحت وب

NAKIVO یک رابط کاربری وب ساده برای شما فراهم می‌کند، که در آن مدیریت فرآیند‌های پشتیبان گیری و بازیابی Microsoft Office 365 از یک صفحه شیشه ای آسان امکان پذیر است. شما به منظور انجام عملیات اصلی محافظت از اطلاعات مانند پشتیبان گیری یا بازیابی اطلاعات دچار پیچیدگی در روند کاری نمی‌شوید و یا به مهارت‌های فنی گسترده‌ای برای انجام آن نیاز ندارد. بدون نیاز به صرف وقت و منابع زیاد برای آموزش کارکنان در مورد نحوه استفاده از این راهکار، از پشتیبان گیری Microsoft Office 365 بدون دردسر، اطمینان حاصل کنید. این رابط کاربری ساده و منعطف برای در دسترس بودن در هر زمان و هر مکان طراحی شده است.

  • برنامه نگهداری از اطلاعات پشتیبان با قابلیت سفارشی شدن

به کمک NAKIVO می‌توانید سیاست‌های انعطاف پذیری را برای نگهداری از اطلاعات تنظیم کنید، که به شما امکان کنترل کامل داده‌های Microsoft Office 365 خود را می‌دهد. با داشتن حداکثر 4000 نقطه بازیابی که می‌توانند بصورت روزانه، هفتگی، ماهانه یا سالانه چرخش داشته باشد، شما می‌توانید داده‌های پشتیبان Exchange و OneDrive خود را تا زمانی که نیاز دارید در مخازن ذخیره سازی خودتان نگهداری کنید. با به‌کار گیری یک سیاست حفاظت اطلاعاتی مناسب، شما می‌توانید میزان مصرف فضای ذخیره سازی خودتان را بهبود ببخشید و در عین حال اطمینان حاصل کنید که در صورت نیاز می‌توانید به هر نقطه در گذشته برگردید و داده‌های مورد نیاز را خودتان را بازیابی کنید.

  • کنترل دسترسی کاربران

از بین رفتن و خرابی داده‌ها می‌تواند توسط هکرها یا مجرمان اینترنتی و همچنین کاربران بی‌تجربه یا کارمندان ناراضی ایجاد شود. با استفاده از کنترل دسترسی مبتنی بر نقش (RBAC) در NAKIVO، شما می‌توانید با تهیه و کنترل آسان همه کاربران و گروه‌های کاربری و همچنین اعطای نقش به آنها توسط یک رابط کاربری یکپارچه، امنیت پشتیبان گیری Microsoft Office 365 خود را افزایش دهید. برای رسیدن به حداکثر کارایی، مشخص می‌شود دقیقاً چه کسانی می‌توانند به نسخه‌های پشتیبان شما دسترسی پیدا کنند و چه عملیاتی را کارمندان شما می‌توانند بر روی داده‌های موجود انجام دهند؛ همچنین می‌توانید نحوه توزیع مسئولیت‌ها بین کارکنان فناوری اطلاعات را به کمک این ابزار کنترل کنید.

فرستادن دیدگاه


حامیان