امکان پشتیبان گیری آنلاین از اشیاء SharePoint در نسخه جدید Nakivo 10.2

شرکت Nakivo به تازگی نسخه بزرگ دیگری را منتشر کرد، این شرکت در واقع نسخه جدیدی از محصول پرچمدار خود به نام Backup and Replication را منتشر کرده است. این محصول طی سال‌ها به بلوغ رسیده و از ویژگی‌های بسیاری برخوردار است به طوری که اکثر مدیران و سازمان‌ها از این محصول رضایت کامل را دارند.

در نسخه قبلی ویژگی‌های زیادی به نرم افزار اضافه شد، مانند: پشتیبانی از زیرساخت vSphere 7، پشتیبان گیری از OneDrive، بازیابی کامل P2V که امکان بازیابی و پشتیبان گیری از سیستم‌های فیزیکی را بر روی ماشین‌های مجازی VMware فراهم می‌کند که موجب ذخیره سازی بسیار مقرون به صرفه ای می‌شود. در نسخه 10.1 قابلیت پشتیبان گیری از سیستم‌هایLinux  به نرم افزار اضافه شد که این ویژگی در تکنولوژی‌های پشتیبان گیری گزینه‌ای بسیار ضروری است.

Image result for sharepoint backup by nakivo

ویژگی‌های ارائه شده در نسخه 10.2 چیست؟ 

پشتیبان گیری آنلاین از SharePoint از این پس شما می‌توانید از اطلاعات خود بر روی Microsoft 365 حفاظت کنید، همچنین امکان پشتیبان گیری از اطلاعات Exchange و OneDrive نیز برای شما فراهم شده است. در آخرین نسخه یک لایه محافظتی دیگر برای کاربران Microsoft 365 ایجاد شد که به کمک آن می‌توانند از اطلاعات خود بر روی SharePoint Online پشتیبان گیری کنید.

  • شما می‌توانید به کمک Nakivo از سایت‌ها و اشیاء داخل SharePoint پشتیبان گیری و بازیابی کنید.
  • بازیابی کتابخانه‌ها و لیست اسناد بر روی مکان اصلی و یا مکان متفاوت.
  • شما می‌توانید از قابلیت جستجو برای مکان یابی و بازیابی سریع موارد و همچنین اهداف کشف الکترونیکی استفاده کنید.

قابلیت ضدباج افزاری جدید به کمک روش قفل گذاری بر روی اشیاء Amazon S3در این روش از مدل نوشتن یک بار و خواندن چندبار (WORM) استفاده می‌شود تا از تغییر ناپذیر بودن اشیا تا زمانی که لازم باشد اطمینان حاصل شود. پس از تنظیم این گزینه، مدت نگهداری حتی توسط کاربر اصلی نمی‌تواند کوتاه یا غیرفعال شود. قابلیت قفل گذاری برروی Amazon S3 این ویژگی را به سازمان‌ها می‌دهد:

  • حفاظت از اطلاعات و نسخه‌های پشتیبان گرفته شده بر روی Amazon S3 در برابر تغییر و یا پاک شدن.
  • تنظیم دوره‌های نگهداری اشیا به منظور جلوگیری از تغییر آن‌ها تا زمانی که مورد نیاز شما است.
  • حفاظت از داده‌های پشتیبان گرفته شده در برابر باج افزار.

ویژگی جدید برای سرویس دهندگان خدمات:

تخصیص منابع سرویس گیرندگان – این ویژگی جدید ابزاری موثر برای تخصیص منابع زیرساخت بصورت محافظت شده به سرویس گیرندگان را فراهم می‌کند. مدیران زیرساخت می‌توانند میزبان‌ها، کلاسترها، ماشین‌های مجازی، مخازن پشتیبان گیری را به سرویس گیرندگان خدمات اختصاص دهند. با اضافه شدن این ویژگی به NAKIVO شما می‌توانید علاوه بر ارائه خدمات به یک سرویس گیرنده، به راحتی در شرایط ارائه خدمات به چند سرویس گیرنده نیز فعالیت کنید. علاوه بر تخصیص منابع، مدیران می‌توانند کنترل دسترسی مبتنی بر نقش را پیکربندی کرده و به سرویس گیرندگان مجوزهایی را برای انجام فعالیت‌های خاص محافظت از داده اعطا کنند.

مطالب مهم ارائه شده در ورژن جدید

پشتیبان گیری آنلاین SharePoint به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید از اطلاعات خود بر روی Microsoft 365 نسخه پشتیبان تهیه کنید، مجوز این عملیات بر اساس کاربر است و بصورت 24/7 پشتیبانی می‌شود. هزینه محافظت از داده‌هایSharePoint  برای اشتراک سه ساله از حداقل 0.75 دلار به ازای هر کاربر در ماه شروع می‌شود. مشتریان NAKIVO می‌توانند مجوز اشتراک پشتیبان گیری برای Microsoft Office 365 را با هر نسخه و مجوز در نرم افزار NAKIVO Backup & Replication ترکیب کنند.

پشتیبان گیری با قابلیت ضدباج افزار به کمک روش قفل گذاری بر روی اشیاء Amazon S3 در حال حاضر با مجوزهای دائمی یا اشتراکی برای نسخه‌های Enterprise، Enterprise Essentials و Enterprise Plus نرم افزار NAKIVO، در دسترس است. تخصیص منابع سرویس گیرندگان در NAKIVO بصورت استقرار برای چندین سرویس گیرنده در دسترس است. برای MSP ها، بصورت چند سرویس گیرنده با اشتراک ماهانه یا سالانه در نسخه های MSP Pro ، MSP Enterprise و Enterprise Plus در دسترس است. برای شرکت های بزرگ، اجاره چندگانه با مجوزهای اشتراکی یا دائمی در نسخه های Enterprise و Enterprise Plus در دسترس است.

دوره آزمایشی رایگان 15 روزه با دسترسی کامل به همه ویژگی های NAKIVO، از جمله پشتیبان گیری برای Microsoft Office 365، پشتیبان گیری به کمک قفل گذاری بر روی اشیاء Amazon S3 و تخصیص منابع سرویس گیرندگان ارائه شده است.

Bruce Talley مدیرعامل NAKIVO به این مساله اشاره داشته است که “ما همیشه در تلاش برای پیش بینی نیازهای کسب و کار در مورد محافظت از داده‌ها هستیم. نسخه جدید NAKIVO برای بهبود عملکرد پشتیبان گیری از Microsoft 365، قابلیت‌های پشتیبان گیری آنلاین از SharePoint را گسترش داده است؛ همچنین تهدیدات باج افزار را با عملکرد قفل گذاری بر روی اشیاء S3 پوشش می‌دهد. حرکت به سمت ذخیره سازی ابری و سرویس‌های ابری همچنان ادامه دارد و ما همیشه آماده پاسخگویی به روندهای در حال رشد بازار هستیم، بنابراین مشتریان ما ابزارهای لازم را برای ایمن نگه داشتن داده‌های خود در هر مکانی را در اختیار دارند.”

نقل قولی از کابران که از خدمات پشتیبانی استفاده کرده اند

آقای نلسون لیما مدیر فناوری اطلاعات شرکت Nutrition Smart ” دو عامل مهم در هنگام انتخاب راه حل محافظت از داده‌ها، سادگی و آرامش در عملیات پشتیبان گیری و نگهداری اطلاعات است.NAKIVO  به ما کمک کرده است تا به این دو عامل مهم دست پیدا کنیم؛ ما به کمک مهاجرت بهNAKIVO ، توانسته ایم 1000 دلار در بودجه خود صرفه جویی کنیم. NAKIVO ساده و در عین حال بسیار قدرتمند است و همیشه پشتیبان گیری قابل اعتمادی را برای ما ارائه کرده است. “

 

فرستادن دیدگاه


حامیان